8 راه برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر
نوشته شده توسط : وحید رحمتی

اکثر معامله گران می توانند از کمی بهبود استفاده کنند. اگر می خواهید از نظر حرفه ای در اوج بازی خود باشید، مهم است که به طور مستمر روی بهبود عملکرد خود کار کنید.

به عنوان یک تاجر و یک کارآفرین، اگر موفقیت واقعی و پایدار می‌خواهید، خودسازی هرگز به پایان نمی‌رسد. شما می خواهید به طور مداوم روش های معاملاتی خود را اصلاح کنید، در جریان رویدادهای جاری باشید و به پیشرفت خود ادامه دهید، رقابتی و مرتبط باقی بمانید و مهمتر از همه، بهترین کاری را که می توانید انجام دهید.

در زیر، 8 روشی را توضیح می دهم که می توانید برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر تلاش کنید. شروع به نشان دادن این رفتارها کنید و تجارت شما می تواند بهبود یابد، و به من اعتماد کنید، من دانش آموزان بیشتری در چالش تجارت میلیونر می خواهم، بنابراین هر کاری از دستم برمی آید انجام می دهم تا طرز فکر درستی را به شما نشان دهم، مانند این و عادات میلیونرها، مانند اینها!

بیشتر بدانید:



1. تمایل به معامله گر بهتر بودن. این ممکن است به طرز دردناکی بدیهی به نظر برسد، اما گاهی اوقات رایج ترین حکمت های عقلی بیشترین تکرار را دارند. برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر، باید بخواهید تاجر بهتری شوید و مایل باشید کار لازم را انجام دهید. آیا هنوز این راهنمای معاملات سهام رایگان را مطالعه کرده اید؟ آیا تا به حال همه این ویدیوهای معامله گر بزرگ رایگان را دیده اید؟ اگر نه، چرا که نه، دانش فقط می تواند به شما کمک کند تا بهتر شوید؟!

این به این معنی است که بشناسید که جای پیشرفت دارید و بپذیرید که همه چیز را نمی دانید. همچنین به این معنی است که شما باید نقاط قوت و ضعف خود را فهرست کنید تا بتوانید صادقانه ارزیابی کنید که کجا برای پیشرفت دارید. در حالی که بهتر شدن در کارهایی که قبلاً در آن مهارت دارید عالی است، بهبود در ضعیف‌ترین بخش‌هایتان مزایای بیشتری دارد. کل پایه شما را به عنوان یک معامله گر افزایش می دهد.

2. اصول معاملاتی را بررسی کنید. گاهی اوقات، قبل از حرکت به جلو، باید به عقب برگردید. بنابراین، این را از خود بپرسید: آیا واقعاً می دانید چگونه سهام را معامله کنید؟ آیا واقعاً درک خوبی از قوانین اساسی، شرایط و روش های تجارت دارید؟

باور کنید یا نه، بسیاری از معامله گران در آنجا وجود دارند که هرگز برای تسلط واقعی بر این ابزارهای مهم تجارت وقت نگرفتند. آنها ممکن است در حال ایجاد یک شغل خوب باشند، اما اگر اصول اولیه را رعایت کنند، می تواند بسیار بهتر باشد. حتی اگر زمانی که زمانی که به عنوان یک معامله گر شروع به کار می کردید، برای یادگیری همه چیزهایی که می توانستید وقت صرف کنید، بازبینی اصول اولیه می تواند مزایایی داشته باشد. به آن به عنوان یک تنظیم برای پایه خود فکر کنید.

خواه مرور مجدد یادداشت های خود از روزهای اولیه خود به عنوان یک معامله گر یا ثبت نام در چالش میلیونر من زمان بر باشد، سرمایه گذاری در آموزش می تواند شما را به یک معامله گر بهتر تبدیل کند.

3. یک مربی بگیرید و مرتباً با آنها ملاقات کنید. من اغلب در مورد اهمیت داشتن یک مربی برای حرفه شما صحبت می کنم. اما، بسیاری از مردم فکر می کنند که وقتی یک مربی به دست آوردند، می توانند آن را از لیست کارهای خود حذف کنند.

پیدا کردن یک مربی اولین قدم عالی است. اما، برای اینکه واقعاً از دانش آنها بهره مند شوید، باید مرتباً با مربی خود ملاقات کنید. مغز آنها را انتخاب کنید و از آنها یاد بگیرید. از ابزارها و منابع زیادی که مربی شما ارائه می دهد استفاده کنید.

4. متنوع کنید. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. به‌عنوان یک معامله‌گر، تنوع‌بخشی مهم است، زیرا پول شما را پخش می‌کند و تضمین می‌کند که اگر معامله تجاری خراب شود، همه آن را از دست نخواهید داد. بیشتر میلیونرها فقط یک جریان درآمد ندارند – بیشتر آنها به سه یا چند منبع مختلف متکی هستند... برای مثال این استراتژی آنلاین را ببینید.

با وجود اینکه من خودم را به عنوان یک تاجر معرفی می کنم، واقعیت این است که کار تدریس و مشاوره به من این امکان را داده است که به شیوه ای بسیار طبیعی به شغلم تنوع بدهم.
برای آشنایی با درس هایی برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.dailyfx.com/education/becoming-a-better-trader

در نظر بگیرید که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنید تا یک شبکه ایمنی برای خود ایجاد کنید. این امنیت را به شما ارائه می دهد که می تواند شما را به یک معامله گر بهتر تبدیل کند.

5. به اشتباهات به عنوان فرصتی برای بهبود نگاه کنید. وقتی به عنوان یک معامله گر مرتکب اشتباه می شوید (و احتمالاً در آینده هم چنین خواهید کرد و قطعاً چنین خواهید کرد)، آیا کار خود را تعطیل می کنید و عقب نشینی می کنید؟ یا، آیا می توانید از اطلاعات خطای خود برای حرکت به سمت جلو به روشی قوی تر و مطمئن تر استفاده کنید؟

دیدن اشتباهات به عنوان فرصت های یادگیری بسیار دشوار است. اما، اگر بتوانید روی این یک مهارت کار کنید، واقعاً می تواند شما را به یک معامله گر قوی تر تبدیل کند.

**

6. از اخبار به روز باشید. فقط سبد درآمد خود را متنوع نکنید: ذهن خود را نیز متنوع کنید. به روز ماندن در اخبار یک راه قدرتمند برای به روز ماندن و تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر است.

وقتی از اتفاقاتی که در دنیا می گذرد آگاه باشید، بهتر است روی نبض چیزهایی که می توانند بر بازار سهام تأثیر بگذارند، دست پیدا کنید. گاهی اوقات، این می تواند به شما ایده ای برای سرمایه گذاری بدهد – یا به شما اطلاع دهد که چه زمانی باید از آن خارج شوید. علاوه بر این، به‌روز ماندن در اخبار، شما را به فردی جالب‌تر و خوش بیان تبدیل می‌کند و ذهن شما را زیرک نگه می‌دارد. این یک وضعیت برد-برد است.

**

7. از معامله گرانی که بهتر از شما هستند الگوبرداری کنید. اگر می‌خواهید در کاری بهترین باشید، به کسی که از شما بهتر است نگاه کنید و بفهمید که چگونه کاری را که او انجام می‌دهد سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهید.

اساساً، این بدان معنی است که شما می خواهید واقعاً به آنچه معامله گران دیگر به درستی انجام می دهند نگاه کنید. واقعاً آنچه را که انجام می دهند ارزیابی کنید و پیشرفت آنها را دنبال کنید. ممکن است از طریق روش های آنها چیزی یاد بگیرید که می تواند به شما کمک کند تاجر بهتری داشته باشید.

8. از درگیری دوری نکنید. به عنوان یک معامله گر، با درگیری مواجه خواهید شد. معاملات بد پیش می‌رود، اشتباهاتی رخ می‌دهد، به موقع به مردم باز نمی‌گردید، این فهرست ادامه دارد. هرچه مدت طولانی‌تری معامله‌گر باشید و با افراد بیشتری کار کنید، پتانسیل بیشتری برای درگیری وجود دارد.

در اینجا فرصتی برای نشان دادن شخصیت واقعی شما وجود دارد. هنگامی که درگیری خود را نشان می دهد، آیا یک عقب نشینی عجولانه انجام خواهید داد؟ یا آیا با این درگیری مواجه خواهید شد، به سرعت با آن مقابله کرده و به تجارت خود ادامه خواهید داد؟

در حالی که غریزه ما این است که از درگیری اجتناب کنیم، اما با اجتناب بدتر می شود.

برای بهبود شغل خود به عنوان یک معامله گر، عادت کنید که به سرعت و با اطمینان با درگیری ها برخورد کنید.
برای شرکت در دوره رایگان فارکس کلیک کنید!





:: برچسب‌ها: ترید ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: